سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آشپزی کنید تا زنده بمانید!
یکرزمنده
دوشنبه 88 تیر 29
ساعت 2:1 صبح
| نظر

سلام علی آل یس و سلام هی حتی مطلع الفجر

و تبریک این بزرگ مبعث
ان شاءالله پستی طنز باشد!!
.:: اصول آشپزخانه داری!!بخش نخست ظرفشویی ::.
1- سعی کنید از قدیمیترین کلک استفاده کنید، یعنی هنوز اسکاچ خیس نشده، یک عدد از سرویس بانوی منزل را کم کنید! تا در نوبتهای بعدی از تخصص ظرفشویی شما استفاده نکند. اگر جواب داد سعی کنید نزد مهمانها هنگام جمع کردن سفره یا نیز غذا، جهت عوام فریبی!! خد را به ظرفشویی برسانید . مطمئن باشید بانوی منزل شما را به زور هم که شده بیرون میاندازد.
2- سعی کنید با خیس کردن از زیر این ننگ! شانه خالی کنید، مثلا از زیر سینک تا موکت نزدیک ظرفشویی  یا اگه جواب نداد میتونید دایره ی خیس کاری و کف پاچی! رو تا دم در آشپزخانه   درب یخچال هم برسانید! آمارها نشان میدهد بانوان خانه دار از لک زدن درب یخچال و ... بشدت نگرانند.
3- اگر موارد فوق جواب نداد، چرک شویی همه گزینه ی مناسبی است، هیچ کس حاضر نیست در فنجانی دارای لک های فراوان چای بنوشد، و یکی از وحشتناکات بانوی منزل چرک بودن ظروف است. پس عطف به  گربه شوری ممنوع! شما از ظرفشویی معاف می شوید.
4- گاهی وقت ها اقدام به زمین خوردن و ... باعث کمر درد میشود، و آدمی که کمرش درد میکنه نمیتونه بیایسته، البته این روش کوتاه مدت جواب میده اما روش مناسبی نیست.
5- همیشه هم ظرفشستن بد نیست،‏سعی کنید با این واقعیت کنار بیاید که ما هم میتوانیم  پیشبند پوشیده و ...
ظرفشویی محاسنی چون: تفکر، تمرکز، افزایش محبوبیت خانوادگی،‏ و افزایش روحیه مشارکت در امور را دارا میباشد.

.:: مبعث شد، مبعوث شویم ما نیز ::.
سالی شد اینگونه به فرغت چه نزارم        پنداشته بودم گه چو شیری به شکارم
ای حضرتِ  زیبایِ خوشِ الهامِ گرامی         اینگونه ز تو  صید و گرفتار و شکارم!
.:::پ.ن:::.

*یکسال گذشت.
*اندر احوالات دوستانی که از طریق پیامک در خصوص  حضرت آقای بهرمانی پرسیدند، و گفتند نکن خوب نیست و ... عرض میشود، اگر چه فصل الخطاب خیلی روشن بود، اگر چه حرفهای این بنده خدا هم خیلی صریح و روشن بود، اما فردا امام و امت دیدار دارد، به هر حال اما راه را نشان داد، معیار را فرمود، نکته را مشخص و تبین کرد، ما چرا همیشه باید صبر کنیم تا حتما ایشان به صورت مصداقی عمل کنند.
پس بنده از این حرکت دفاع میکنم.
*انتخاب جناب مشاعی هم از اون کارها بود ها، انصافا وقتی شنیدم، متحیر شدم کمی، خوب امیدواریم این آقای احمدی نژاد فکری به حال یک معاون اول بهتر بکند و ...
*انتخاباتی هم در پیش دارد، یک مجموعه ی نزدیک! اگر چه به اندازه ی 3سال حرف دارم از خیلی کارها، و رفتارها و ... اما؛
‏آنها که باید باشند نیستند و نیستند  و آنها که نباید باشند و هستند، هستند و آنها که باید باشند و هستند، نیستند و آنها که باید نباشند باید نباشند همین!
*امشب هم (امروز صبح) مبعث است، جای شهدا خالی ... + کمی گلایه + کمی در دل + کمی خون دیده!