• وبلاگ : قلمك
  • يادداشت : آشپزي كنيد تا زنده بمانيد!
  • نظرات : 3 خصوصي ، 11 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام ظاهراً تو اين کارها حرفه اي هستي

    پاسخ

    سلام عليکم / اخوي درس پس ميديم!!
    + ابتلا 

    هوالحق

    به گمونم حرف هاي يك دل سياه چندان قابل لينك شدن و خواندن نيست.

    با لطف خوانده ايد حتما، و با لطف لينك كرده ايد

    ممنون از لطف شما

    يا لطيف

    پاسخ

    سلام عليکم و رحمه الله / اگر سيه دلان چنين مينويسند پس سپيد دلان چگونه؟! / شکسته نفسي ميفرماييد مبتلا! / ا2آ+5صلوات
    + هيفا 

    سلام!

    مطلب جالبي بود اما من با مورد پنجم بيشتر موافقم اين كه شما هم مي توانيد و محسنات ظرفشويي و.....

    در مورد پي نوشت ها هم به نظرم روزگار فتنه است! آدم متعجب مي شود از عملكرد متفاوت خيلي ها !سوابق انقلابي آقاي هاشمي و زحماتشان براي انقلاب را نمي شود نديده گرفت! رفتارهاي اين روزهايشان را هم همين طور.....! جمع و تفريق كه مي كنم به نتيجه ي خوبي نمي رسم متاسفانه... گاهي امتحان هاي خدا خيلي سخت مي شود... خدا آخر وعاقبتمان را به خير كند......!

    موفق باشيد!

    پاسخ

    عليکم السلام و رحمه الله / ما هم هر چي ضرب کرديم محسنات را هي تقسيم بر صفر ميشود مخرج!! کاش اشتباه محسابه کرده باشيم / و نيز خدا عاقبتمان را بخير بفرمايد! از نوع...

    سلام عليكم و رحمه الله و بركاته!

    در مورد آقاي هاشمي كه بحث خيلي زياده... يعني نه براي امروز ايشان كه در كل به دليل مشخص نبودن موضع ايشان در دوران هاي مختلف انقلاب!

    براي من به شخصه اصلن مهم نيست كه ديگران چه فكر مي كنند اما مدتيست كه در تمام سخنراني هاي ايشان دقيق شده ام - حتا قبل از اين اتفاقات انتخاباتي - ايشان در هيچ سخنراني از آقا نامي نمي برند - تحت هيچ شرايطي - و مگر غير از اين است كه ولايت فقيه ركن اصلي اسلام و انقلاب است ! حد جسارت ايشان در نامه به آقا كه كاملن مبرهن است ديگر!

    فكر مي كنم وقتش رسيده كه صراحت هاي مان بيش تر شود!

    سكوت گاهي جسارت ها را بيش تر مي كند! ايشان در وهله ي اول براي اثبات انقلابي بودنشان خودشان بايد به اوضاع و احوال خاندان شان بپردازند... حالا رسيده گي به مابقي امورشان پيشكش!

    ضممن اي كاش اين پي نوشتهاي تان را در ادامه ي مطلب نمي گذاشتيد و در صفحه ي اصلي مي ماند! اگر چه چهار ديواري و اختياري يحتمل!

    زياده جسارت شد؛ معذرت!

    دعا بفرماييد.

    پاسخ

    سلام عليکم /موافقم / البته برخي از دوستان گمان ميکنند اين اظهار نظر يعني شيعه تر شدن از علي! البته به هزار دليل و با توجه به نوشته هاي مختلف خيلي ها و نظر خودم به نظرم چنين نيست ما وظيفه داريم برائت بجوييم اين همه فرع دين است انگار از دشمان ولايت
    سلام من شمارو در پيوندهايم ثبت كردم
    پاسخ

    عليکم السلام / زحمت کشيديد! قبلا خدمت نرسيديم!
    + محسن 

    سلام

    خيلي وقت بود خدمت نرسيده بودم ها

    تو هم بي...شدي زنگي تكي پيامكي اس ام اس ي ام ام اسي ايميلي جيميلي خيلي خيلي دوست دارم گوگولي!

    پاسخ

    عليک السلام / شرمنده ايم توفيق نيست سعادت تموم شده زندگي سختشده و ... از عبارات شوشي استفاده کردي دوباره!
    + بچه بسيجي 

    بسم رب الشهداء

    سلام عليكم

    البته اين

    .:: اصول آشپزخانه داري!!بخش نخست ظرفشويي ::.
    از نوع مرد سالاري بود يا مردم سالاري يا هردو يا هيچكدوم . بهر حال مردم گرسنه اند چه با لك چه بي لك چه هر چي غذا اماده باشه ظرف و اين حرفها مهم نيست ..

    موفق باشيد

    درضمن لينك شديد .

    التماس دعا

    پاسخ

    سلام عليکم / يحتمل مردمسالاري ديني!!
    + يكرزمنده(پاسخي به يك نظر1) 

    برادر عزيز علي آقا،
    از اينکه شما در زمره ي مسئولان قوه ي قضائيه محضر آقا مشرف شديد خشنود شدم، و گفتم بالاخره يکي از اين ب.د.د. مسئول شد.
    ضمن اينکه جسارتا اين را هم گوش کنيد بد نيست http://upload.iranblog.com/1/1229649076.mp3
    اما بعد
    نخست اينکه اينجا را گوش بفرماييد! و بعد اينکه؛
    شما بهتر ميدانيد، در زمان حضرت امير و آن فصل بندي مفصلي که امام مدظله داشتند، دوران مختلفي تبين شد، يکي دوران غربت بود و ديگر دوران حکومت و ...
    رفتار اميرالمومنين اگر چه در اين دوران با جباران متفاوت بود، اما هرگز در حمايت از اصول اساسي دين با کسي مماشات نفرمود. با خلفاي غاصب کمک مديريتي ميفرمود تا مصلحت جامعه اسلام در مقابل کفر
    راعيت شود ، اما در زمان زمامداري با تمام توان مقابل آنها ايستاد، اگر چه از مرگ زبير گريست و از غفلتش خون به دل شد، اما از شمشير زدن مقابل خوارج، جمليان و ... ترديد نکرد، قبل از شمشير کشيدن هم
    در فصل الخطابهايي که در نهج البلاغه ميخوانيم مرتب به نصيحت و بازگشت به حق آنها دعوت کرد.
    برادر عزيز شما قطعا بهتر از حقير ميدانيد، بغي چيست. بهتر ميدانيد در کارزار يک تخاصم بين اسلام و کفر نبايد وسط بود، نبايد دخالت نکرد، با حتي اگر لازم شد حج را نيمه تمام رها کرد، چرا همين آقا آن هنگام که آنهايي که شنبه بر امام المسلمين طغيان کردند اظهار نظر به نفع
    جامعه اسلامي نکرد، هيچ اسناد و ... کاملا مشخص است.
    "بحمداللَّه اين فتنه‏ها تمام شد. هر فتنه‏اى در مقابل حق، در مقابل ملت هوشيار از بين خواهد رفت؛ گرد و غبار فرو خواهد نشست. هميشه همين جور است"
    در مورد عدل هم که مشخصا فرمدند "معيار، اين است كه بر طبق قانون عمل بشود. عدل، اينجا تحقق پيدا ميكند." آيا شوراي نگهبان که سمبل صيانت از قانون است، مورد هجه ي هلشمي قرار نگرفت؟ آيا دخالت در آزادي يا عدم آزادي زنداني به هر دليل از سوي او دخالت در امور قانوني قوه ي مستقل قضائيه نيست؟ آيا اين حرکت مطابق با عدالت است؟
    "سخت‏ترين قسمت عدل هم عبارت است از آنجائى كه طرف مقابلِ عدل، اقويا هستند؛ زير بار نميروند، زور ميگويند، متوقعند. اينجا بايستى ايستادگى كرد. هنر قاضى اين است، استقلال قاضى اين است كه در يك چنين مواقعى، فقط و فقط خدا را و مرّ قانون را در نظر بگيرد. در همه‏ى قضايا - قضاياى فردى، قضاياى اجتماعى - اگر قانون ملاك عمل باشد، عدالت تأمين ميشود" آيا در مورد خانواده ي ايشان چنين شد؟ آيا ايشان مثل آيت الله خزعلي تبري جستند يا حمايت کرند؟ توصيه من به دوستان مطالعه ي نامه ي آيت الله حائري شيرازي به رهبر فرزانه امان است .
    "نكته اين است كه اگرچه تأمين عدالت عام و شامل، متوقف بر اين زيرساختهاست، اما اينجور نيست كه وجود اين زيرساختها لزوماً به معناى استقرار عدالت باشد. ممكن است اين چيزها را داشته باشيم، عدالت هم نداشته باشيم؛ از اين بايد ترسيد. آنچه عدالت را تضمين ميكند، انسانِ معتقدِ جازمِ عازمِ بااراده‏ى خداترس است. " آيا کسي که نمازگزاران را به تقواي الهي دعوت ميکند، خود نبايد به تمکين در مقابل قانون و ولي امر مبادرت ورزد؟
    اگر خاطر مبارک باشد روزگاري شما مرا به حمايت صريح از هاشمي متهم ميکرديد، و خود آنچنان نسبت به او سخن ميگفتيد، اما ?نچه من آنروز به شما گفتم، چارچوبي بود که ايشان بظاهر از آن خارج نميشد، و لازم بود ما هم -به عنوان متن مردم نه قوي عدليه و ...- حمايت کنيم! اما امروز رفتارهاي قانونگريزانه و .. مشخص است.
    متاسفانه شما در بخشي از لوگوي وبلاگ را ديده و در قبال آن سخن گفتيد، بدون خواندن متن! برادر عزيز "لا بالحواشي!" من در متن به انتخاب معاون اولي آقاي رحيم مشايي هم گله کرده بودم چون امام-مدظله- فرمود اند : "رئيس جمهور منتخب هم بايد قدر اين اقبال مردمى را بداند. شكر اين توجهِ مردم، عبارت است از خدمت كامل و جامع براى حل مشكلات مردم؛ تلاش براى پيشبرد كشور و تلاش براى حفظ اتحاد ملت بزرگ ايران. "
    ما با کسي تعارف نداريم، حتي با دوستان درون مجموعه اي خودمان که با افقداماتي که شد، متاسفانه بين دوستان جاني گله افتاد، البته سعي من بر اين بود که چون مثل گذشته در متن بدنه مديريتي نبودم ، و البته اجرايي چرا، دخالت يا اظهار نظر صريحي نداشته باشم، و البته از دوستان ديگر اين توقع ميرفت، و انجام دادند، اما شما چرا در مجموعه ي خودمان مانع از اين کار نشديد؟
    ايشان فرمود:"شكر مردم، حفظ وحدت است؛ حفظ وحدت، حفظ هوشيارى، حفظ برادرى، نگاه مشفقانه‏ى به يكديگر" من به سهم بسيار بسيار ناچيز خودم مشفقانه گفتم سخنان هاشمي وحدت آفرين نيست، چيزي که امام بصراحت بر لزوم آن تاکيد ميکند، اسب و استر و جنگ هم نداريم، اعتراض داريم حرف داريم، همينطور آقاي احمدي نژاد
    آيا دادن پيشنهادهاي هاشمي با اين جملات صريح مطابقت دارد؟"در همين جا هم براى حل و فصل قضايا، معيار قانونى وجود دارد. اگر قانون حاكم نشد، آن چيزى كه از بى‏قانونى بر سرِ همه خواهد آمد، بسيار تلخ‏تر است از آنچه كه اجراى قانون ممكن است در كام بعضى تلخى به وجود بياورد؛ «و من ضاق عليه العدل فالجور عليه اضيق». عدل همان رعايت قانون است. "
    شما که آن روز در فاصله ي چندمتري بوديد نشنيديد توصيه ي اما را به همه -حتي هاشمي فراجناحي!!!- که فرمود"نخبگان و خواص سياسى بايستى مراقب كار خودشان، حرف زدن خودشان باشند؛ اين خطاب به همه‏ى نخبگان است، خطاب به يك طرفِ خاصى، جناح خاصى نيست. همه بايد مراقب باشند. همه بدانند اين ملت، يك ملت يكپارچه است. احساسات اين طرف را عليه آن طرف تحريك كنند، آن يكى بيايد احساسات اين طرف را عليه آن طرف تحريك كند، اينها راه به جائى نميبرد. "
    من اميدوارم هاشمي باهوش انقلاب هوش درک اين جمله را داشته باشد که "جانبدارى‏هاى آنها درست بعكس نتيجه ميدهد. مردم از خودشان ميپرسند چه چيزى موجب شده است كه اين دشمنانى كه سى سال است عليه انقلاب اسلامى دارند تلاش ميكنند و از همه‏ى ابزارها و امكاناتشان عليه اين كشور و عليه اين ملت استفاده كردند، حالا شده‏اند دلسوز؟! مردم توطئه را ميفهمند؛ مردم ما خباثت را درك ميكنند. " و مثل منتظري ، شريعتمداري و ... نشود. انشاءالله
    منتها آقاي هاشمي در اين مورد که به -حرکت حتي کوچک- مواجه شد، مسبوق به سابقه ي حرف گوش نکردن است، اما اميدواريم آقاي احمدي نژاد به اعتراضها توجه کند

    ا

    + يكرزمنده(پاسخي به يك نظر2) 

    و البته يادم هست که فرمود:"آقاى هاشمى از اصلى‏ترين افراد نهضت در دوران مبارزات بود؛ از مبارزين جدى و پيگيرِ قبل از انقلاب بود؛ بعد از پيروزى انقلاب از مؤثرترين شخصيتهاى جمهورى اسلامى در كنار امام بود؛ بعد از رحلت امام هم در كنار رهبرى تا امروز. اين مرد بارها تا مرز شهادت پيش رفته. قبل از انقلاب اموال خودش را صرف انقلاب ميكرد و به مبارزين ميداد. اينها را جوانها خوب است بدانند. بعد از انقلاب ايشان مسئوليتهاى زيادى داشت: هشت سال رئيس جمهور بود؛ قبلش رئيس مجلس بود؛ بعد مسئوليتهاى ديگرى داشت. در طول اين مدت هيچ موردى را سراغ نداريم كه ايشان براى خودش از انقلاب يك اندوخته‏اى درست كرده باشد. اينها يك حقايقى است؛ اينها را بايد دانست. در حساسترين مقاطع ايشان در خدمت انقلاب و نظام بوده.
    من البته در موارد متعددى با آقاى هاشمى اختلاف‏نظر داريم، كه طبيعى هم هست؛ ولى مردم نبايد دچار توهم بشوند، چيز ديگرى فكر كنند. البته بين ايشان و بين آقاى رئيس جمهور از همان انتخاب سال 84 تا امروز اختلاف‏نظر بود، الان هم هست؛ هم در زمينه‏ى مسائل خارجى اختلاف‏نظر دارند، هم در زمينه‏ى نحوه‏ى اجراى عدالت اجتماعى اختلاف‏نظر دارند، هم در برخى مسائل فرهنگى اختلاف‏نظر دارند؛ و نظر آقاى رئيس جمهور به نظر بنده نزديكتر است."
    اما اميدوار هستم روزي هاشمي با اصلاح خود با افتخارات خود در گذشتي برگ جديد در زمان حال اضاقه کند و حبط نکند آنچه را که نبايد و دل ما نيز از اين رخداد خون است برادر

    اينکه اين وبلاگي عطوفت به اشکالات دولت اشاره نميکند، و اشتباهاتي نظير اين را حتي در جامعه ي رئال تکرار ميکند، موجب بروز برخي اشکالات جدي است، که مشکلاتي را در برخورد بسيج که متن نخبه ي جامعه ي دانشگاهي ماست با سايرين ايجاد ميکند. گه شما شايسته بود به عنوان نويسنده اي کليد دار به طرح موضوع ميپرداختيد.
    چرا شما به پست آقاي سليمان زاده بي اشاره رد شديد و خيلي چرا هاي ديگر که حتما مثل گذشته صلاح نميدانيد اينجا مطرح شود تا آب ها از آسياب بيافتد و ... ضمن اينکه در قلمک اساسا به اين موضوع اشاره ي مطلبي نشده! و اينکه ادب متن YARAN14.PARSIBLOG.IR با عرض پوزش از آقاي سليمان زاده منطقي تر و منصفانه تر است و عملا پستهاي اين وبلاگ بسيج را از جايي براي دادن ملاک و معيار و کلکسيون ي براي حمايت مطلق از آقاي احمدي نژاد تبديل کرده که بايد از آن ترسيد!
    يعني لزوما درست يا غلط بسيج دانشجويي اين دانشگاه در تمام امتخاباتها بجاي دادن ملاک و معيار روز جامعه بايد آدم معرفي کند! درست يا غلطش هم ...
    حرف زياد است و اميدوارم به همين قدر اکتفا کنم!
    ---
    ويرايش دوم
    صبر کردم و بعد از صحبتهاي امروز آقا فرستادم- شمن اينکه لطف کنيد مثل ما از طرف خودتون صحبت بفرمايدد امام اگر هم سخنگو داشته باشه شما نيستيد! ضمن اينکه شما چطور تشخيص دادي ما جز يکي از اين دو طرف هستيم ما مردم ايم مردم!!! نه احمدي نژاديم نه ديگران
    فکر کنم توضيح واضحات است اگر بخواهم به آنها هم استناد کنم. ضمن اينکه اميدوارم شما نسبت به ساير مطالب هم حرفي و ...
    خدايا عاقبت ما را بخير بفرما
    و ما را با شهدايمان محشور بفرما
    والسلام عليکم و علي عباد الله الصالحين

    + شفاعتي 

    بسم الله الرحمن الرحيم

    سلام عليكم

    عزيزدلم خوب فردا حضرت امام روحيفداه حتما بايد به صورت مصداقي بفرمايند که بچه حزب اللهي ها حرکت وبلاگي در اعتراض به... نکنيد؟

    خوب نکنيد ديگه!

    بابا کم تو اين قضايا خون دل به دل رفت؟

    اين ها براي چي بود؟اون جملات فصل الخطاب براي کي بود؟

    مگر نفرمود آهاي هر دو طرف هد دويتان اشتباه کرديد؟

    بماند که به قول استاد ما نه از اين طرف نه از آن طرف همه لال شدند وکسي نگفت غلط کردم استغفر لنا انا کنا خاطئين..

    ولي باز در ديدار قوه قضائيه که ماهم3متريشان بوديم دوباره تاکيد کردند که هر دو طرف اشتباه کردند ولي باز هم....

    لذا غلط هاي اين موجودمعلوم الحال درست ولي تيکه پاره شدن انقلاب که همان گسست اسلام است را چه کسي پاسخگوست؟

    ال دعاش

    وفقکم الله

    سلام.

    خدا خواست تا هدف خلقت را روشن کند ، " محمد " را آفريد .
    محمد (ص) آمد ...

    آمد تا اسوه بشريت گردد .
    آمد تا انسانهاي مسخ شده را با " فطرتشان "‌ آشتي دهد .
    آمد تا پيام آور خدا باشد به انسان .
    آمد تا راهنما و الگويي باشد براي بهترين ها .
    خداوند پيام آورش را فرستاد تا حلقه اتصال آسمان و زمين را محکم کند . اينبار محکم تر و براي آخرين بار .

    مبعث پيام آور تمام خوبيها مبارك .

    پاسخ

    عيد مبارک