سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ما باید تمرین کنیم!
یکرزمنده
جمعه 88 خرداد 8
ساعت 7:46 عصر
| نظر

ما باید تمرین کنیم!

با هم قرار گذاشتیم، تمرین کنیم.

در مورد اینکه وقتی ولی الله، زمین رو به قدم خودشون مزین کردند، و دستوراتی دادند، از قبل آمادگی اجرای اونا را با بالاترین اولویت زندگانی داشته باشیم.

بحرف هم نیست، تمرین میخواد. قصه های مختلف تاریخی هم موجوده، و حرف گوش نکردن بسیاری از مدعیان در زمان سایر ائمه سلام الله علیهم اجمعین.

قراره ما اینه! از همین دوره زمونه شروع کنیم و از امامون.

تمرین کنیم، وقتی چیزی گفت: بشه بالاترین اولیوت زندگیمون! بگیم چشم و عمل کینم و تو آب نک نخیسونیمش، و به بهانه جامعه، زمانه، دوستان،برادر،خواهر،پدر،مادر، کار و ... فقط گوش نکیم و عمل کنیم!

هر کس به فراخور خودش، از درس و بحث و کار و زندگی و ازدواج و سیاست و اقتصاد و مصرف و درآمد و ورزش و جشن و عزا و ................................... کلی مطلب دیگه که خیلی اش مظلوم مونده!

یادمون باشه وقتی نتونیم، بحرف نایبش -زیدعزه- گوش کنیم، خودش هم که بیاد ..........................

یک جمعه ی دیگر هم گذشت، تو چه مکنی می مانی، یا می روی!

 سخته   ولی تمرن میخواد  دیدی هندی ها چقدر تند میخورند فلفل را    ولی ما نه   اولیا هم تمرین کردند و زحمت کشیدند و شدند اولیا و او به  بدنبال نسخه ای اصل است و نه بدل !!!!!

پ.ن:

·         "سربازىِ امام زمان، کار آسانى نیست. سربازىِ منجى بزرگى که مى‌خواهد با تمام مراکز قدرت و فساد بین‌المللى مبارزه کند، احتیاج به خودسازى و آگاهى و روشن‌بینى دارد. عدّه‌اى این اعتقاد را وسیله‌اى براى تخدیر خود یا دیگران قرار مى‌دهند؛ این غلط است. ما نباید فکر کنیم که چون امام زمان خواهد آمد و دنیا را پُر از عدل و داد خواهد کرد، امروز وظیفه‌اى نداریم؛ نه، بعکس، ما امروز وظیفه داریم در آن جهت حرکت کنیم تا براى ظهور آن بزرگوار آماده شویم. شنیده‌اید، در گذشته کسانى که منتظر بودند، سلاح خود را همیشه همراه داشتند. این یک عمل نمادین است و بدین معناست که انسان از لحاظ علمى و فکرى و عملى باید خود را بسازد و در میدانهاى فعّالیت و مبارزه، آماده به کار باشد."

·         "من طبق حجت درونى خودم - که عقل و تفکر است - و بر اساس مشورتى که با دیگران داشته‌ام، رأى مى‌دهم. خداى متعال قبول مى‌کند؛ ولو این تشخیص، درست نباشد. بنابراین نباید وسوسه کرد. معیارها، معیارهاى روشنى است. جوسازى و تبلیغات دروغین و براق و رنگین نباید انسان را از شناخت حقیقت دور بدارد."