سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خیانـــت شاخ و دم ندارد!
یکرزمنده
سه شنبه 91 بهمن 17
ساعت 10:25 عصر
| نظر بدهید

سلام علی آل یس
توصیه های تو را وقتی به حساب رهبر و ملت که میگذارند، می شود یک نطق خیلی فنی و بی نقص، مشکل هم همینجاست، که انگار تو برای آنها که مسئولین این امت اند، امام نیستی!
امامی که تدبیرهایش دقیقا مطابق حقایقی بوده و هست که چشم کوتاه بین ما هنوز مانده تا به فهم حقیقی آن برسد...
انگار نه انگار بود که همین چند وقت قبل با همان صراحت مثال زدنی، نبود که گفت: هر کس اختلافات را به سطح جامعه بکشاند قطعا خیانت کرده است.
بیان مباحثی که در این مقطع حساس تاریخی و در این پیچ سرنوشت ساز، در مقابل ملت و در خانه ملت، آن هم در میان سختی معیشتی که بر مردم سنگینی می کند، چه فایده ای داشت!
کدام مشکل را از مردم کاست؟... کاش حوصله ادامه داشتن را داشتم
رئیس بودن، رئیس مجلس یا دوبت یا هر ریاست دیگری در نظام اسلامی، بواسطه لیاقت خدمت به مردم و از جانب ولی امر است که شأنیت دارد.
حال که این رئسای محترم! که نه به حرف امام اند و نه امت
باید صبر و دعا کرد و گوش به فرمان امام و نه هیچ کس دیگری...
و خدایا عاقبت همه ما را ختم بخیر کن!

 

+ فرصتها مثل برق و باد میگذرد. حالا هم ملاحظه میکنید که از این فرصت طولانى و خوب، عمده‌‌اش گذشت؛ یک سالش باقى است. البته یک سال هم فرصت بزرگى است. نباید تصور کرد که ما در این یک سالى که باقى مانده، چه کار میتوانیم بکنیم؛ نه، در همین یک سال کارهاى بسیار زیاد و بسیار مهمى میتوانید انجام دهید. این سال آخر دولت شما، سال مهمى هم هست؛ هم از جهت شرائط بین‌‌المللى و شرائطى که وجود دارد، سال بسیار مهمى است - یعنى شما در حال مواجهه با زورآزمائى قدرتهاى مستکبر هستید که دارند همه‌‌ى توانشان را خرج میکنند، شاید بتوانند شما را به عقب‌‌نشینى و قبول شکست وادار کنند؛ شما هم باید از همه‌‌ى توانتان استفاده کنید تا بتوانید این توهّم باطل ذهن دشمن را به هم بزنید - هم از جهت آخرین بودن

آنچه که به نظر من مهم است، این است که براى قشرهاى ضعیف، مشکلات اقتصادى‌‌اى وجود دارد؛ این را باید برطرف کنید. حالا بخشى از این مشکلات، ناشى از تورم است. ما در کشور کمبود کالا نداریم؛ خوشبختانه کالاهاى گوناگونِ مورد نیاز مردم در کشور فراوان یافت میشود؛ لیکن مسئله‌‌ى گرانى و کاهش قدرت خرید وجود دارد؛ این را باید علاج کنید؛ این به عهده‌‌ى بخشهاى مختلف اقتصادى است؛ یعنى هم بخشهاى ستادىِ اقتصادى، هم بخشهاى عملیاتىِ اقتصادى - مثل وزارت صنعت و معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزى، بخشهاى دیگر - که باید به طور جد ان‌‌شاءالله این را دنبال کنن

++ روئسا! بازم بگم!!! بگم... بنابراین انتقادپذیرى را در خودتان نهادینه کنید. باید جورى باشد که مسئولین دولتى انتقادپذیرى را در نفس خودشان پذیرا باشند. البته این کار، سخت هم هست، اما باید با سعه‌ى صدر برخورد کرد، که: «آلة الرّیاسة سعة الصّدر».(2) البته ریاست به معناى آن بالانشینى‌ها نیست. اگر بخواهید مدیریت کنید، ناچارید سعه‌ى صدر داشته باشید و یک چیزهائى را تحمل کنید.خدایا هرکس را که نوفهمد! بفهمانش! و هر کس را که خودش را زده به ... خودت بکش!!! امتی را از دستش برهان!!!






دافع فرج یا نافع فرج
یکرزمنده
دوشنبه 91 بهمن 2
ساعت 5:43 عصر
| نظر

سلام علی آل یس و سلام بر مهدی
خدایا خانه ی دلمان سنگی است و هی دور خانه ای سنگی می گردیم
معبودا، دلمان بر گرد بت های بی شماری طواف می کند و هنوز یک لبیک مثل آدم به تو نگفتیم

آنوقت در این روز عیــد هنوز خیال می کنیم چشم انتظاریم!
موسی ای نیلی، بکدام ساحل نجات از شر ما  به امانی...

+ حرف در دلم ترکتیده! این مال اییام جوانی است

اگر خواندی، دیدی که هنوز مولایمان تنهاست!